پاره هایی از تنم...

از امروز تا... نمی دانم شاید چند وقتی دیگر پاره هایی از تنم را روی خط های بی پایان این دفتر جا میدهم!

پاره هایی از تنم...

از امروز تا... نمی دانم شاید چند وقتی دیگر پاره هایی از تنم را روی خط های بی پایان این دفتر جا میدهم!

سلام. میرزا صالح شیرازی هستم و همونجور که از اسم وبلاگ پیداست قراره پاره هایی از زندگیم را برایتان بنویسم... یا بهتر بگویم شمارا در زندگیم شریک کنم!

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۴ ق.ظ

مرداب 2

ذهن پر از نا گفته های جاری؛ دست پر از نانوشته های تاریک؛ من مرده ام، زندگی ام روی آب! من و زندگی که در هم می آمیزیم میشویم: مُرداب! در مردابِ من و روزگار، عقربه زمین میخورد؛ زمان دیگر در سرم نمیچرخد؛ می ایستد! صدای صد ها راه نرفته میشود زمزمه ای نا مفهوم در گوشم. اینجا همه چیز میشکند، اینجا همه چیز شکسته...آینه، شیشه، نور، غرور... این ها همه بعلاوه ی یک "ضمیر اول شخص". این ها همه بعلاوه ی یک "ضمیر دوم شخص"!

به جای این همه از "من" گفتن، به جای این همه از "نا امیدی های من" گفتن، دلم میخواست نوشته ام را با این جمله شروع کنم: "انقدر ناز نکن، آتش به شهر من نزن..." حیف که نشد، فرصت عاشقی نداشتم، فرصت عاشقی ندادی! من که دیگر من نیستم؛ تو لا اقل خودت بمان؛ اینجا لیلی هم زمین میخورد؛ اینجا لیلی هم میشکند!

اینجا که باشی راه گم میکنی. همه مثل هم اند، تمام راه ها بن بستند؛ تمام خط کشی ها ممتد! شب های اینجا ستاره میبلعد، یک بار هم خورشید را بلعید! اینجا همیشه شب است. اینجا به همه چیز رنگ تاریکی زدند؛ حتی خدا را کشیدند بین خودشان! یکدیگر را خدا میپندارند، هر کدام برای خودش خدایی میکند... آری اینجا خدا هم زمین میخورد! اینجا خدا هم میشکند!

وای به حال من.

وای به حال تو..

وای به حال ما...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۳
صالح خادم

نظرات  (۱)

انگار حجم زیادی از همه چیز های شکسته ، توی ذهنی  ک کلمات رو بهم میبافته، فرو میرفته! 
مثل لنگ لنگ راه رفتن یه تصور میمونه تو یه راه مستقیم و بی انتها!
نمیدونم! این تصویر خودم بود که
اینطور گسسته
روی این خرده های مکتوب 
مثل اینه 
پیدا بود؟!
پاسخ:
تصویر سازیه جالبی از متن بود تفسیر نزدیکی بود به ذهنیت من :) مرسی از نظرتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی