پاره هایی از تنم...

از امروز تا... نمی دانم شاید چند وقتی دیگر پاره هایی از تنم را روی خط های بی پایان این دفتر جا میدهم!

پاره هایی از تنم...

از امروز تا... نمی دانم شاید چند وقتی دیگر پاره هایی از تنم را روی خط های بی پایان این دفتر جا میدهم!

سلام. میرزا صالح شیرازی هستم و همونجور که از اسم وبلاگ پیداست قراره پاره هایی از زندگیم را برایتان بنویسم... یا بهتر بگویم شمارا در زندگیم شریک کنم!

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۷ ب.ظ

شَک


امشب، نوشتن از هر کارِ دیگری برایم سخت تر است. چرایش را خودم هم نمی دانم! اما باید می نوشتم، باید این حالِ عجیب را ثبت می کردم.

حالی که چند روزیست با هم آشنا شدیم؛ حالِ بدی نیست! همه چیز برمی گردد به چند شب پیش...

بی هدف در راهرو هایِ بیمارستان قدم میزدم، ذهنم بسته بود، انگار توانِ فکر کردن نداشتم. فقط این را می دانستم که می ترسم! مثلِ جهنمی یخ زده بود و فضایش بی روح. فقط بویِ مرگ به مشام می رسید، سکوتِ سردش به ذهنم هجوم می آورد، مغزم یخ بسته بود انگار و تنها آه و ناله هایی پراکنده بودند که یخ این سکوت را می شکستند.

ترسم از این بود که نمی دانستم بعد از رو به رو شدن با آدم هایی که تا چند روز پیش مثلِ من بودند و امروز محکومِ به خوابیدن رویِ این تخت ها هستند چه حالی پیدا خواهم کرد؟!

دیدنشان سخت بود، دیدنِ پسری که آنقدر حالش بد بود که حتی نمی توانستند برای عملِ قطعِ دستش اقدامی کنند؛ دیدنِ مادری که نفس هایش به چند لوله و یک دستگاه وابسته بود، هر نفس برایش به معنایِ لرزیدن از سر، تا نوکِ پا بود! واما...

واما دیدنِ دختری که از آن روز صبح جهانش در سیاهی فرو رفته بود...

وقتی دیدمش دیگر مویی روی سر و صورتش باقی نمانده بود؛ من را که نمی دید اما متوجه حضورم شده بود. وقتی که برگشت و رویش را به من کرد، انگار عجیب ترین صحنه ی ِ عمرم را دیده ام!!!

تنها چیزی که نظرم را جلب کرد، تسبیحِ سفیدی بود که دانه هایش به آرامی از میانِ انگشتانش رد میشد.

سوالم این بود که با این حال و احوال، برایِ چه چیزی شکر می کند؟

اصلا چه کسی را شکر می کند؟

اگر من جایِ او بودم که... ای وای

از درِ بیمارستان بیرون آمدم. هوا سرد و پاییزی بود. انگار تمامِ دنیا یخ زده بود؛ همه ساکن بودند و بی حرکت، فقط خودم را حس می کردم!

این شُک باعثِ شَکم شده بود!

به نفس کشیدنم شَک کرده بودم، به راه رفتنم، به دیدنم. شاید...

شاید به ایمانم شَک کرده بودم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۴
صالح خادم

نظرات  (۲)

فوق العاده بود...منم به ایمانم شک کردم!
شاید...شاید به ایمانم شک کرده بودم....
فوق العاده بود توی رادیو ژیوار ولی یه جورایی صدای موزیکی که حال متنتو عوض میکرد و زیاد دلنشین نبود به صدای مردونه و جذاب تو غالب بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی