پاره هایی از تنم...

از امروز تا... نمی دانم شاید چند وقتی دیگر پاره هایی از تنم را روی خط های بی پایان این دفتر جا میدهم!

پاره هایی از تنم...

از امروز تا... نمی دانم شاید چند وقتی دیگر پاره هایی از تنم را روی خط های بی پایان این دفتر جا میدهم!

سلام. میرزا صالح شیرازی هستم و همونجور که از اسم وبلاگ پیداست قراره پاره هایی از زندگیم را برایتان بنویسم... یا بهتر بگویم شمارا در زندگیم شریک کنم!

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۹ ب.ظ

مُرداب


گاهی زندگی به ما یاد می دهد که روز ها بیست و چهار ساعت نیستند. به ما یاد می دهد که هر لحظه می تواند به اندازه یِ عمری بگذرد!

به دست نوشته هایِ قبلیم که نگاه میکنم خنده ام می گیرد، خنده ای به تلخیِ قرص هایی که این روز ها می خورم. در مرداب هستم و فکر می کردم در دریا هستم غافل از اینکه سطحِ آرامِ مُرداب را به موجِ خطرِ دریا ترجیح داده بودم. شروع به دست و پا زدن کردم و لحظه به لحظه بیشتر در این مُردابِ لعنتی فرو رفتم؛ آنقدر فرو رفتم که به اینجا رسیدم، به اینجایی که هستم... به تهِ مُرداب!

تهِ مُرداب بودن هم حس و حالِ خودش را دارد. امید و آرزو هایت از سرت می پَرَد و انگیزه ات یخ می زند. سرمایش تمامِ وجودت را می گیرد و لحظه ای به خودت می لرزی! می دانم اینجا که هستم دستِ هیچکس به من نمی رسد. می دانم از نظرِ آدم هایی که بیرونِ مُرداب ایستاده اند من مُرده ام اما...

اما خودم صدایِ نفس هایم را می شنوم؛ خودم می دانم که هنوز زنده ام. شاید اینجا آمده ام تا آدمِ قبلیَم را بُکشم؛ تا برایِ آینده " مَردی" بسازم.

شاید بهتر است از این به بعد "مُرداب" را "مَرداب" بنامم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۴
صالح خادم

نظرات  (۲)

۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۲:۳۳ خرید خانه در آلانیا

خیلی خوب و عالی بود

سلام وب خوبی داری
خوشحال میشم به سایتم سربزنی تو گوگل بزن فیس کمپ سر بزن
راستی باعضویت تو فیس کمپ میتونی تو بخشش امضا پستت ادرس وبلاگتو بزاری با ارسال هر پست نمیان میشه میشه
www.facecamp.ir
راستی وبلاگتو تو وبلاگم لینک کردم لینک کردم توهم فیس کمپ لینک کن
ثبت در وزارت ارشاد
با چت روم اختصاصی کمپ چت www.campchat.ir

پاسخ:

       سلام، ممنون لطف دارید. فیس کمپ رو لینک کردم! موفق باشید.

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی