پاره هایی از تنم...

از امروز تا... نمی دانم شاید چند وقتی دیگر پاره هایی از تنم را روی خط های بی پایان این دفتر جا میدهم!

پاره هایی از تنم...

از امروز تا... نمی دانم شاید چند وقتی دیگر پاره هایی از تنم را روی خط های بی پایان این دفتر جا میدهم!

سلام. میرزا صالح شیرازی هستم و همونجور که از اسم وبلاگ پیداست قراره پاره هایی از زندگیم را برایتان بنویسم... یا بهتر بگویم شمارا در زندگیم شریک کنم!

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۶ ق.ظ

قانون


گام هایم سنگین شده اند، پا هایم انگار نمی توانند از این ریگ هایِ سرد خیابان دل بِکنند. نفس هایم در این سرمایِ ناجوانمردانه یِ روزگار به بخار سفیدی مبدل می شوند. باد، دستانِ سردش را رویِ سر و صورتم می کِشد و می گذرد! حال و روزم زرد است؛ به زردیِ برگ هایی که از ترسِ افتادن، رویِ شاخه می لرزند. همه هم می دانیم که آخرِ سر می افتند رویِ همین ریگ هایِ سرد و زیرِ پایِ من و تو، له می شوند!

امشب مثلِ پلنگِ زخم خورده ای هستم که تک و تنها رویِ قله ایستاده و به ماه پشت کرده! این همه سال گذشت، این همه ماه، این همه روز...این همه به شوقِ دیدنِ ماه از برکه تا قله را دویدم؛ اما این جا که رسیدم، نگاهم را از ماه دزدیدم.

خاطراتم را مرور می کردم از همان روز هایِ اول تا همین آخرین روز ها، که سخت تر از گذشته به یاد می آورمشان! این دنیایِ لعنتی آبستنِ یک مشت خاطره یِ پوچ است و منتظره تولدِ نوزادی به نامِ آینده!

چند روزی بود که در کافه پیانو یِ فرهاد جعفری زندگی می کردم. این کتاب چاله ای از زندگیِ مرا پُر کرد که شاید هیچگاه از آن خبر نداشتم! اگر بخواهم به زبانِ خودش بگویم جالب ترین نکته یِ این کتاب این بود که دنیا با تمامِ قوانینش به تخمش هم نبود! قوانینِ خودش را داشت، خودش را زندگی می کرد!

من هم دیگر حالم به هم می خورد از این که هر پدر مرده ای از راه می رسد، برایِ خودش که هیچ، برایِ تمامِ آدم ها قانون وضع می کند!

دلم میخواهد برایِ زندگیِ خودم، خودم قانون وضع کنم؛ دلم نمی خواهد به ماهی دل ببندم که همه به آن خیره شده اند.

دلم می خواهد ماهِ خودم را داشته باشم...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۷
صالح خادم

نظرات  (۱)

اقا میرزا این قلمو از کجا اووردی؟عالی بود.بی نظیر بود.بهت تبریک میگم و منتظر نوشته های بعدیت هستم.حتما حتما حتما بازم بنویس.
پاسخ:
ممنونم شما بی نهایت به من لطف دارید! به زودی نوشته هایِ جدید رو میزارم رو وبلاگ!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی