پاره هایی از تنم...

از امروز تا... نمی دانم شاید چند وقتی دیگر پاره هایی از تنم را روی خط های بی پایان این دفتر جا میدهم!

پاره هایی از تنم...

از امروز تا... نمی دانم شاید چند وقتی دیگر پاره هایی از تنم را روی خط های بی پایان این دفتر جا میدهم!

سلام. میرزا صالح شیرازی هستم و همونجور که از اسم وبلاگ پیداست قراره پاره هایی از زندگیم را برایتان بنویسم... یا بهتر بگویم شمارا در زندگیم شریک کنم!

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
چهارشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۳، ۰۴:۵۲ ب.ظ

من


درست یادم نیست اما شاید شش یا هفت سال پیش بود که من اولین زنگِ انشایِ رسمی ام را تجربه کردم؛ خدا خدا می­کردم که معلممان آخرِ موضوع هایی که پایِ تخته می­نویسد یک موضوعِ آزاد هم اضافه کند. تا بتوانم فارغ از آن موضوعات کلیشه ای، هرچه دلم می­خواهد بنویسم. که خدا را شکر این اتفاق افتاد!

حالا ساعت ها از آن ساعتِ انشا گذشته تنها چیزی که به یاد دارم، عنوانِ آن است! اسمش را گذاشته بودم "من".

در این شش یا هفت سال خیلی دنبال خودم گشتم؛ در پیِ "من" بودم! پا به پایش دویدم، سایه به سایه تعقیب کردم اما هیچگاه به "من" نرسیدم. گاهی آنقدر دستانم را کشیدم که لااقل بتوانم با نوکِ انگشتانم لمسش کنم؛ اما، باز هم نمی­شد!

در این تعقیب  گریزِ چند ساله گاهی سرِ نبشِ کوچه­یِ زندگی گُمش می­کردم؛ گاهی پشت چراغ قرمز هایِ جامعه از او جا می­ماندم. گاهی در پیاده رویِ شلوغِ آدم ها، می­دیدمش. اما دستم از او کوتاه بود! گاهی آنقدر خسته می­شدم که به دیوار آدم هایِ دیگر تکیه می­کردم.

از حق نگذریم در این تعقیب و گریز، چیز هایِ زیادی یاد گرفتم، تجربه هایِ زیادی کردم. بعضی وقت ها که نزدیکِ "من" بودم بخش هایی از او را دیدم، بهتر شناختمش. اما کِی این تعقیب و گریزِ لعنتی به پایان می­رسد، فقط خدا می­داند!

من فقط می دانم...چند قدم مانده به "من".

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۰
صالح خادم

نظرات  (۲)

تعقیب و گریز من اگر تموم شه زندگی چه معنی میتونه داشته باشه دیگه؟اگه این تعقیب تموم شه زندگی هم تموم میشه برای "من"
پاسخ:
من معتقدم که آدم یه جایی از زندگی باید به یه منِ ثابت برسه و زندیگیشو حولِ محورِ اون منِ ثابت بسازه!
عالی
پاسخ:
ممنونم از لطفِ همیشگی شما! امیدوارم از مطالب راضی باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی