پاره هایی از تنم...

از امروز تا... نمی دانم شاید چند وقتی دیگر پاره هایی از تنم را روی خط های بی پایان این دفتر جا میدهم!

پاره هایی از تنم...

از امروز تا... نمی دانم شاید چند وقتی دیگر پاره هایی از تنم را روی خط های بی پایان این دفتر جا میدهم!

سلام. میرزا صالح شیرازی هستم و همونجور که از اسم وبلاگ پیداست قراره پاره هایی از زندگیم را برایتان بنویسم... یا بهتر بگویم شمارا در زندگیم شریک کنم!

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۵۸ ب.ظ

متنِ شک با صدای خودم در پاد کست "ژیوار"

سلام به تمامِ همراهان خوبِ میرزابنویس

باید بگم که به لطفِ دوست خوبم عرفان موسی پور،مسئول وبلاگ و پادکست ژیوار، یکی از متن ها رو با عنوان "شک" که فکر میکنم خونده باشیدش چون از متن های قدیمیِ وبلاگ هست رو با صدای خودم ضبط کردم و در محیطِ متفاوتی از وبلاگ، اون رو انتشار دادم و امیدوارم این همکاری مدتها ادامه دار باشه!

این قسمت از رادیو ژیوار شاملِ متن "شک" (دومین روایت) و دو متن زیبا و دلنشینِ دیگه از دوستان هنرمندم هست که با گوش دادنِ این قسمت با اون ها آشنا میشید...

لینک دانلود تازه ترین قسمت از رادیو "ژیوار"

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۷
صالح خادم

نظرات  (۲)

درود بر تو عاقا میرزا و دوستات که همچین کار تو‍‍پی انجام دادین واقعا خسته نباشین.فقط چندتا نکته هست که من دوستانه میگم امیدوارم که جسارت نباشه و بتونه بهتون کمک کنه:
1.خانم ساناز و عاقای سینا بیان نسبتا ضعیفی دارن بعضی از واژه هاشون نامفهوم بود به نظرم اگه یک دوره ی سه تا پنج روزه کلاس بیان شرکت کنن خیلی موفق تر خواهند بود.
2.خود تو بیان قوی و محکم و مردونه ای داشتی واقعا بی نظیر بود با بیانت شنونده خودبخود صداتو میشنوه چه بخواد و چه نخواد اما توقع حس بیشتری ازت داشتم.متن شک یکی از متن های مورد علاقه ی منه و انتظار داشتم حس متن از کلامت بهم منتقل بشه اما متاسفانه اینجوری نبود باید همون حسی که موقع نوشتن داشتی به شنونده منتقل کنی.روش کار کن تو لیاقت و توانایی بهترین بودنو داری.
3.در اخر اینکه با شنونده راحت باشین حس کردم یه جور خاص هر سه موذب هستین.
امیدوارم روز به روز موفق تر باشین من واقعا بی صبرانه منتظر کارهای بعدیتون هستم.بازم جسارت منو ببخشین که به خودم اجازه اظهار نظر دادم.
دانلود ، گوش کردن هزار باره و هزار باره ، معرفی به دیگران
و در نهایت غرق شدن در این صداهای دلنشین و موزیک هایی که دلنشین است بعضی جاها
و دوباره گوش کردن و گوش کردن...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی